موسسه فرهنگی ورزشی تهران مبدل
www.fctehranmobaddel.com
به سایت ما خوش آمدید


تست فوتبال فصل 95-96

www.tehranlige.com

با کلیک روی لوگو به کانال تست فوتبال بپیوندید

www.telegram.me/testfootball

با کلیک روی آیکون تلگرام به کانال تست فوتبال تهران بپیوندید

به گزارش تهران لیگ به نقل ازامیر قیصری مسئول ورزش شرکت تهران مبدل این باشگاه جلسات تست گیری را در زمین چمن ورزشگاه شهید کشوری برگزار می نماید.

قیصری اضافه کرد، باشگاه با توجه به برنامه ریزی مدیر عامل باشگاه جناب مهندس فرزاد، در فصل پیش رو در رده های نونهالان لیگ برتر ، نوجوانان ، جوانان لیگ برتر آسیا ویژن امید و بزرگسالان لیگ آزادگان دسته دوم شرکت خواهد کرد که البته بزرگسالان در دو تیم شرکت خواهیم کرد تیم الف پس از انتقال به تهران در لیگ دو کشور و تیم ب در لیگ دسته سوم آزادگان شرکت خواهد کرد.

رده های سنی

تست فنی بازیکن

1-نونهالان زیر چهارده سال 11/10/1381 و به بعد
2-نوجوانان زیر شانزده سال 11/10/1380 و به بعد
3-جوانان زیر نوزده سال 11/10/1377 و به بعد
4-امید زیر بیست و یک سال 11/10/1375 و به بعد

زمان تست همه روزه به غیر از جمعه ها ساعت 13:30 لغایت 15:30

محل تست زمین چمن ورزشگاه شهید کشوری ، اتوبان حقانی خروجی کوشا

جهت هماهنگی بیشتر با شماره 09191181889 ,09198060761تماس حاصل فرمایید.

  1. www.telegram.me/testfootball

مسیر مترو ایستگاه مترو حقانی روبروی کتابخانه ملی ورزشگاه شهید کشوری

نقشه ورزشگاه شهید کشوری





نوع مطلب : اخبار فوتبال تهران، اخبار تیم نونهالان و آکادمی، اخبار تیم بزرگسالان، اخبار تیم جوانان، اخبار تیم امید ، 
برچسب ها : تست فوتبال، تست تیم های جوانان آسیا وبؤن، تست لیگ دو، تست لیک سه،
لینک های مرتبط :





شب قدر است و قدر آن بدانیم
نماز و جوشن و قرآن بخوانیم

شب تقدیر و ثبت سرنوشت است
دعا بر مومن و انسان بخوانیم...




روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی تهران مبدل






نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :






۲۰ دختر
دیگر با گل های رزشان ترمینال نمی روند

۲۰ مادر
خراب شدند زیر آوار آرزوهایشان

۲۰ پدر
می بُرّند، درست مثل ترمز ها 

دیگر نگران دو سال جوانی نیستیم
وقتی تمام جوانی از دست رفت




روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی تهران مبدل





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :






بسم الله الرحمن الرحیم

فوتسال در ماه مبارک  رمضان


به بهانه برگزاری مسابقات جام رمضان در سراسر کشور و زمان طولانی روزه داری ورزشکاران  این رشته، لازم دیده شد با رعایت نکات بهداشتی ضمن بهره بردن از مزایای معنوی و سلامتی این ماه یک روش تغذیه ای مناسب و کارآمد را برای ایشان ارائه نماییم.

در این ایام الگوی و ساعت خوردن و آشامیدن تغییر میکند، بنابراین ساعت درونی بدن  دچار اختلال می گردد، که حداقل زمان لازم برای عادت کردن به شرایط جدید یک هفته میباشد. قابل ذکر است که حتی علیرغم عادت کردن به این نوع تغذیه، الگوی غذایی یک ورزشکار با فرد عادی در ترکیب مواد غذایی و ساعت خوردن فرق می کند البته نوع غذا اصلا تفاوتی ندارد.

بدن جهت فعالیت نیاز به آب و غذا دارد، که در ماه مبارک رمضان به مقدار زیادی دریافت آنها دستخوش تغییرمی گردد، که بیشترین تغییر در زمان مصرف این مواد است تا در مقدار مصرف آنها.  بنابراین افراد روزه دار در صورت عدم رعایت بعضی مسایل، حتی در این ماه به افزایش وزن دچار میگردند . علت آن پرخوری در هنگام صرف افطار به دنبال گرسنگی طولانی ونیز هنگام سحر از ترس گرسنگی حین روزه می باشد. اضافه کردن مواد پرانرژی نظیر زولبیا وبامیه به غذا های مرسوم هم در این ماه باعث زیاد شدن دریافت کالری مورد نیاز فرد می شود و از طرفی کم کردن فعالیت های ورزشی و نیز خواب زیاد با کاهش نیاز فرد به انرژی تعادل سوخت و ساز بدن را به سمت انباشت چربی و اضافه کردن وزن می برند.

با تغییر الگوی خوردن و آشامین ونیز خواب، میبایست الگوی فعالیت ورزشی هم تغییر نماید وگرنه باعث بروز صدمات جبران ناپذیری به بدن بخصوص کلیه ها وجریان خون می شود.

 با علم به این که هر فرد سلایق و عادات خاص خود را دارد، تاکید میشود نکات زیر را رعایت فرمایید:

1)    ساعت شروع فعالیت ورزشی یا مسابقات باید حداقل دو ساعت بعد از اذان و صرف افطار باشد.

 

2)    به میزان لازم وضروری آب و غذا دریافت شود.

 

به لحاظ استاندارد آخرین وعده غذا اصلی باید 2 تا 3 ساعت قبل از مسابقه یا تمرین باشد، بنابراین نباید در مسابقات جام رمضان و یا فعالیت هایی از این دست که ورزشکار می بایست بعد از افطار ورزش کند وعده غذایی اصلی خود را در لحظات بعد از اذان مغرب بخورد، بلکه یک میان وعده سبک با جذب سریع و میزان کافی مایعات بخورد که می تواند انرژی لازم جهت فعالیت ورزشی وی را تامین کند، تا بعد از مسابقه یا تمرین خود به وعده اصلی غذایی برسد. پیشنهاد ما در اینجا افطار کردن با غذاهایی نظیر انواع سوپ و انواع نان سفید، سفیده تخم مرغ آبپزشده، خرما، ماکارونی دمی کم چرب و یا برنج کته شده کم چرب و بیسکویت است. ماست و دوغ را برای آخر شب و بعد از بازی بگذارید. از خوردن غذاهای پرچرب و سبزیجات پرهیزکنید. میوه جاتی نظیر موز نیم ساعت قبل از مسابقه انتخاب خوبی است. سعی کنید به قصد سیر شدن غذا نخورید. هندوانه، آب و انرژی خوبی در مدت زمان کم به بدن می رساند. خوردن دو تا سه قاچ هندوانه در لحظات بعد از اذان توصیه می شود. در حین مسابقه نیز مصرف نوشیدنی ورزشی توصیه می شود،که در پایین نحوه ساخت آن آورده شده است.

در طول بازی و یا تمرین هر 20 دقیقه یک لیوان از این نوشیدنی میل کنید.

در صورت امکان قبل و بعد از بازی خود را با یک لباس خشک و نازک وزن کنید، اختلاف وزن به دست آمده نشان دهنده بخشی از آب از دست رفته میباشد که در صورت اختلاف میبایست با 5/1 تا 2 برابر، خوردن مایعات جبران شود. یعنی اگر شما 1 کیلوگرم وزنتان نسبت به قبل از بازی کم شده باشد باید 5/1 تا 2 لیتر آب در عرض دو ساعت بعد از مسابقه مصرف نمایید.

شما می توانید یک ساعت بعد از بازی و جبران شدن بخشی از مایع بدنتان وعده اصلی غذای خود را میل کنید.

مصرف نوشابه های حاوی کافئین در این ایام باید محدود شود چون باعث دفع آب بیشتری از  بدن می گردد.

کمبود آب و انرژی در بدن سبب خستگی زودرس وعدم  تمرکز شده، که در پی آن ممکن است  بازیکن به خود و دیگران صدمه بزند. ورز ش برای سلامت است و چنانچه انجام آن باعث ضرر و زیان شود قابل قبول نیست.

بعد از مسابقه نیز علاوه بر نوشیدن مایعات و آب، ترکیب شیر کاکائو کم چرب و یک عدد موز یا ساندویچ مرغ با نان سفید با کمی گوجه فرنگی بسیار مفید است تا به خانه رسیده و شام صرف نمایید . تحقیقات جدید نشان می دهد استفاده از آب چغندر قرمز (لبو که مثل آب هویج واز چغندرقرمز خام گرفته می شود باعث بالا بردن توانایی های ورزشی افراد می شود). آب گیلاس و یا خود گیلاس و گوجه فرنگی  برای  ریکاوری بسیار مفید است. در مورد آب چغندر چنانچه با آب هویج مخلوط شود بسیار خوش طعم تر می گردد، قابل ذکر است با خوردن آن ادرار قرمزرنگ می شود که به خاطر وجود رنگدانه های آن است و جای نگرانی نیست. 

 با رعایت نکات فوق به میزان زیادی به توانایی جسمی و فکری خود در میدان مسابقه افزوده و از ورزشی که انجام میدهید لذت ببرید.

با گرفتن دوش بلافاصله بعد از تمرین سریع تر به ریکاوری بروید.

امروزه در میادین معتبر بین المللی استفاده از حمام های گرم و سرد (یا حمام متضاد) ورزشکار را سریعتر به ریکاوری کامل می رسانند. این کار که به حمام یا استخر متضاد Contra bath  معروف است به این طریق اجرا می شود: ورزشکارتا کمر بلافاصله  بعد از مسابقه وارد یک استخر یا بشکه  با درجه حرارت 10 درجه یا کمتر که توسط یخ پر شده می شود و 2-3 دقیقه  در آن می ماند سپس وارد استخر آب گرم به همین مدت می گردد و این کار را سه بار تکرار می کند .

 

طریقه درست کردن نوشابه ورزشی :

در یک لیتر آب (4 لیوان معمولی پر از آب  معادل یک لیتر است. آب شهری ارجح است )مقدار8-6قاشق غذا خوری سر صاف از عسل، مربا، شکر، یا 24-30 حبه قند، بعلاوه سه گرم نمک (معادل یک سوم قاشق چای خوری سر صاف ) حل کنید. به ترکیب فوق به سلیقه خود به عنوان طعم دهنده می توانید لیمو نارنج یا عرقیجات مورد علاقه خود اضافه کنید.

به عنوان یاد آوری هر قاشق غذا خوری معادل 15 گرم از شکر یا مربا ویا عسل می باشد و هر 4 حبه قند نیز معادل یک قاشق غذاخوری شکر است.

عسل در آب سرد به سختی حل میشود بنا براین ابتدا عسل را در یک لیوان آب داغ حل کنید سپس با اضافه کردن سه لیوان آب سرد حجم آن را به یک لیتر برسانید.


روابط عمومی باشگاه فرهنگی و ورزشی تهران مبدل





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

اسامی بازیکنان تهرانی جهت اردوی تیم ملی نوجوانان




به گزارش پایگاه خبری هیأت فوتبال استان تهران و به نقل از فدراسیون فوتبال، اسامی بازیکنان تهرانی جهت اردوی تیم ملی نوجوانان به شرح زیر است: 
طاها شریعتی-محمد مهدی سرداری-سعید آهنی-امیر حسین حسین پور-امیر حسین خدا مرادی و حسین نخودکار

گفتنی است؛ اردوی تدارکاتی تیم ملی نوجوانان پسران از روز 30 خرداد تا 3 تیر ماه در مهمانسرای شماره یک کمپ تیم های ملی برگزار می شود.
بر همین اساس بازیکنان زیر باید روز یکشنبه راس ساعت 14:00 خود را به کادر فنی معرفی کنند.
اردوی تدارکاتی فوق به منظور حضور در مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا به میزبانی هند برگزار می شود.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

اس ام اس ماه مبارك رمضان


چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی...
چه بغض ها که در گلو رسوب شد نیامدی
تمام طول هفته را در انتظار جمعه ام...
دوباره صبح، ظهر، غروب شد نیامدی
اللهم عجل لولیک الفرج.




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

چهارشنبه 19 خرداد 1395



یاد و خاطره امام دلها ، پیر جماران ، خمینی کبیر پاینده باد.
خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی (ره) محافظت بفرما


14 خرداد سالروز رحلت رهبر فقید انقلاب، بنیانگزار نظام جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت اله العظمی امام خمینی (ره) را تسلیت می گوئیم.


روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی تهران مبدل




http://uploadboy.me/3bqcw46p07yv/پرداخت دامنه.docx.html
http://uploadboy.me/5185rvih8de4/پرداخت دامنه2.docx.html
http://uploadboy.me/q01v9ydt8yjv/پرداخت دامنه 3.docx.html
http://uploadboy.me/nc3gqqaiofpg/دامنه4.docx.html
http://uploadboy.me/fyk6189j7t1v/رسید خرید پنج دامنه.docx.html






نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :



( کل صفحات : 117 )    1   2   3   4   5   6   7   ...   
درباره وبسایت


این تارنما پایگاه اطلاع رسانی تیم های تهران مبدل می باشدکه

از این طریق اطلاع رسانی می گردد فعالیت هر تیم دیگری تحت عنوان این باشگاه غیر قانونی بوده و هیچ ارتباطی با ابن موسسه ندارد. این موسسه كاملا مستقل و خصوصی می باشد كه در سال 91 و پس از انشعاب تیم های پایه پارسه (داماش سابق) و واگذاری آن به شرکت تهران مبدل و با مدیر عاملی مهندس فرزاد فاصلی در فوتبال کشور فعالیت می نماید.
با توجه به تعدد نویسندگان ، مسئولیت مطالب این تارنما به عهده نویسنده آن مطلب می باشد.



مدیروبسایت : موسه فرهنگی ورزشی تهران مبدل
نظرسنجی
از چه طریقی با نشانی و سایت باشگاه تهران مبدل آشنا شدید؟








آمار بازدید
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


کلیه حقوق این تارنما برای موسسه فرهنگی ورزشی تهران مبدل (داماش ایرانیان پارسه سابق) به شماره ثبت 29366 ی موسسه فرهنگی ورزشی تهران مبدل محفوظ است